Hold 332 - Voksen Elite - Generation -18-24 år

Tilmeldingsfrist

1. april 2024, kl. 00:00

ONSDAG KL. 19.30-20.55 og FREDAG KL. 16.30-18.30

OBS! Det kræver optagelse for at gå på dette hold – det er altså IKKE muligt at deltage eller booke prøvetimer på holdet, medmindre man er blevet optaget via vores audition, som vi afholder en gang årligt. Din tilmelding er derfor ikke gældende før, den er godkendt af instruktør, og du har modtaget en bekræftelse på din tilmelding.

Drømmer du om at optræde på store scener samt at konkurrere i nogle af de største danse konkurrencer i Danmark, så er dette hold lige noget for dig!
Vores dansere er hårdtarbejdende, dedikerede, sociale, positive og samarbejdsdygtige.
For at gå på holdet kræver det, at du har masser af power, gåpåmod samt at du er en super stærk performer! Vi arbejder med teknik, smidighed, styrke, koreografi og udstråling. Du vil på dette hold få en masse redskaber, så vi kan udvikle os som både hold og individuelle dansere.

Alder

Voksne 18-24 år

450,00 DKK pr. rate

VIGTIGT vedr. Betaling

Fremsendte indbetalingskort skal anvendes til betaling af første rate. Husk evt. at kigge i spammails. Efterfølgende rater opkræves via Betalingsservice, hvilket I automatisk tilmeldes ved tilmelding.

Tilmeldingsfrist er overskredet.