Hold 332 - Voksen Elite - Generation -18+

Anne-Cathrine Albæk

2024/25

ONSDAG KL. 19.30-21.30

OBS! Dette hold kræver optagelse via vores elite/konkurrence audition hvert år. Det er derfor ikke muligt at tilmelde sig eller booke en prøvetime, medmindre, du er udtaget til holdet.
Generation er vores voksen showdance elite/konkurrence hold. Holdet er for de mest dedikerede og talentfulde voksendansere. Holdets træninger er meget intensive og der er fokus på deres konkurrence dans, tricks, unikke spring og løft, som indgår i dette års koreografi samt teknik, styrketræning, smidighed, udstråling og selvsikkerhed.
På Generation er du sammen med andre dansere, der deler samme passion som dig. Vi garanterer en sæson med masser af udvikling og et stærkt fællesskab, mellem dansere, forældre og træner.
På alle vores elite/konkurrencehold vægter vi det sociale fællesskab rigtig højt, hvor der er plads til alle. Vi tror på at eleverne udvikler sig bedst i trygge, positive og støttende rammer. Vi lægger altså vægt på både sjov og seriøs træning, så vi kan skabe de fedeste oplevelser sammen og opnå de bedste resultater.

Generation deltager i følgende konkurrencer:
• Kaufmann Cup
• DM i showdans
• CPH Open – showdans, solo og duo

Alder

Voksne 18-24 år

320,00 DKK pr. rate

VIGTIGT vedr. Betaling

Fremsendte indbetalingskort skal anvendes til betaling af første rate. Husk evt. at kigge i spammails. Efterfølgende rater opkræves via Betalingsservice, hvilket I automatisk tilmeldes ved tilmelding.